NY KAMERA

Ni får ursäkta, har inte haft tid att blogga idag. Haft fullt upp!

Men först måste jag berätta lite om gårdagen. Vi var som sagt hos en av mina klasskompisar före vi drog till Olles. Matchen började vid halv 9 så vi var där vid 8. Beställde mat, inte jag då som är fattig som en kyrkråtta! Tur studiebidraget kommer imorrn! Iallafall så hade vi riktigt trevligt, och min klass är helt underbar! Jag for hem vid 11 eftersom att min skjuts ( min älskling ) hade APU dagen efter. Och jag hade även match.

Hade prov på morgonen, två stycken fast i samma ämne. Men jag tror det gick bra. Stannade kvar på skolan för att måla stolen som måste bli klar så att jag kan få ett högre betyg i just den kursen. Gick på stan en sväng innan jag tog bussen hem till Marcus. Måste bara säga att det har varit riktigt blåsigt idag! Jätte jobbigt, men nu har det som lugnat ner sig.

Har även spelat match ikväll. Mot Morön. Vi förlorade med 2-0. Vi började bra men tappade där i slutet så det var lite synd! Mitt knä hade även börjat jävlas. För ca 1 år sen kanske så skadade jag knäet rejält i en match. Men det gick över ganska fort. Jag undrar om det är de som har bärjat spöka nu eller om den bara är en överansträngning. Ska nog ta och vila ett tag och se hur det börjar kännas.

En sak till! Vi har även köpt en ny kamera. Så nu lovar jag mer bilder, och bättre kvalla!

Denna har vi köpt, fast i mörkare brun! Snygg va?



Nu ska jag kika runt lite och sedan testa kameran, hoppas verkligen att den är bra, skriver senare!


Kommentarer
Postat av: Jennica Björk

snygg som fan :) vad kostade den?

2009-05-28 @ 23:06:06
URL: http://jennicabjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0