DET GÅR FRAMÅT

Åh, jag orkar inte trycka in mer information i min hjärna! Jag är helt slut i huvudet och ögonen. Det gör det inte bättre att jag trodde att det var fredag idag, men fick veta att det är torsdag. Det kändes verkligen som om att det var fredag! Tur det är fredag imorgon iallafall.

Imorrn ska vi fira pappa som fyller år. Sen på lördag tror jag att det blir fest. Lät det som. Sen söndag blir det nog lungt. Just nu sitter jag och lyssnar på musik. Har just ätit så jag tänkte vänta lite med att träna. Marcus slutar 8 ikväll så jag ska försöka hinna gå in på tre.se och plugga in lite priser. Kika igenom mina anteckningar kan ju vara en idè också.

Tänkte bjuda på en låt som jag lyssnade mycket på förut och som jag nu hittade på en väldigt gammal skiva. Det är grym!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0