DET KÄNNS BRA

Så skönt! Jag är på riktigt bra humör känner jag. Längtar verkligen tills imorgon. Bara att få gå upp lite (mycket) tidigare än vanligt, fixa till mig och äta frukost i bra tid känns riktigt bra. Att få göra nått av dagen känns riktigt bra. Att få lära sig något nytt känns riktigt bra!

Jag är hemma nu iallfall. Tog 21.10 bussen hem. Marcus var så snäll och skjutsade mig till stan. Tog senare bussen för att gå mysa lite med honom när han kom hem från jobbet. Jag hann in på Ica supermarket också för att köpa lite saker. Köpte hårfärg, BUS och några Vitamin well för att ha i veckan. Dom är ju jätte goda! Och bra för kroppen!



Nu ska jag lägga mig och se avsnittet av Ensam mamma söker som jag missade idag. Sen ska jag försöka sova. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0