NI BETYDER ALLT

Just har jag ett såkalllat lyckorus! Jag är så glad för allt jag har. Min familj, min pojkvän, hans familj, mina vänner alla är bara så undebara! Jag är så glad att jag har dom även om jag kanske inte visar det jämt. Men alla betyder verkligen jätte mycket för mig och jag förstår inte hur jag skulle kunna klara mig utan någon av dom. Jag känner mig riktigt tacksam som får vara hemma hos Marcus så mycket. Eftersom att jag bor i Burträsk och jobbar i stan så blir det lätt så att man åker hem till Marcus istället. Men det är egentligen inte för att jag inte orkar köra hem till Burträsk, det är mer för att jag vill vara med honom. Och när man jobbar på samma jobb så är det ju lätt att man åker med varandra till och från jobbet. Men det jag vill komma fram till är att jag är så tacksam för att jag får vara där så ofta, jag känner mig nästan lite bortskämd som får äta, duscha, sova osv där. Jag vill bara säga tack! Ni är underbara!

Sen så saknar jag min family när jag är borta nästan hela veckan. Men det ska bli kul att få komma hem över helgen. Okej, det jag ville säga med det här inlägget är att uppskatta det du har, istället för att sakna det du inte har. Jag tror inte att man förstår hur riktigt bra man har det förän något förändras. Jag älskar er verkligen! Och Marcus, du är det bästa som finns!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0