SÖNDAG

Godmorgon!

Då var det söndag igen. Jag ligger och ser reprisen av Idol just nu som jag missade i fredags. Marcus är och jobbar, stackarn. Han trodde att han var ledig hela helgen men icke! Han slutar vid 6 tiden ikväll. Jag måste hem ikväll och hämta bilen så jag tar mig till xzakt imorgon. Blir nog 10 över 9 bussen.

Igår var en riktigt slö dag. Vi slog på bastun och tände ljus och badade i badkaret. Hur skönt som helst! Sen så blev det en sen middag som var jätte god. Sen satt vi oss och såg en fílm som gick på 6:an som faktiskt var rätt bra. Vi somnade ganska tidigt, eller Marcus iallfall. Jag låg uppe och så tv rätt länge, kanske därför jag är så trött idag!




Blir nog bara att ta det lungt idag och ladda inför veckan. Börjar ju som sagt att jobba imorgon. Klockan 9 börjar utbildningen. Sen fick jag veta av Marcus att det är personalfest i helgen, det passar ju perfekt! Få lära känna lite människor. Så det blir kul.

Ni får ha en härlig söndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0