MÅNDAG IGEN

Då var helgen över. Varför går dom så fort?

Det blev mys hemma i fredags och fest hos Malm i Lördags. Det var riktigt roligt att även Sandra ville komma. Vi fick oss in på Blazac även fast det var 23. Men det var inte värt 80 kr. Lite folk och nästan ingen man kände, men bra musik var det iallfall. Annars så var det riktigt roligt faktiskt.

Idag känner jag mig inte alls pigg, ont i halsen och helt slut bara. Så jag har mest legat i sängen. Marcus jobbar delat idag, så han har nyss farit igen och slutar kvart över 9. Så jag tror att jag ska försöka ta mig ut och gå en sväng ikväll för att få lite luft, sen blir det Svenska Hollywoodfruar för hela slanten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0