BEN AND JERRY`S

Jag och Marcus vågade oss ut i slasket för att fara och hyra en film :) Minns inte vad den hette men det var en komedi iaf, han som spelar JD i scubs var med i filmen, så jag tror nog att den är bra, sen så sa Marcus syster att hon hade lånat den för ett tag sen och att den var riktigt bra, så ja litar på henne :)

Fick även med mej en Ben and Jerry`s hem, jag blev så sugen på chokladglass, så det blev en Chocolate Fudge Brownie, hah, hade lite svårt att välja när jag stog där eftersom att jag lider av nått som kallas beslutsångest, tror ni mej inte så fråga Marcus, men jag blev nöjd med mitt val den här gången :)

Bara för chokladälskare!


Imorrn så har jag träning, jag har inte riktigt bestämt om jag ska våga träna, är så rädd att jag ska bli sådär konstig som jag blev på boxercisen, men om det nu var för att jag har ätit dåligt så borde det ju gå bra, för jag har försökt äta bättre nu i veckan, men var det för att jag är förkyld så kan det ju hända igen, eftersom att ja inte känner mej riktigt frisk än :( Men vill träna så att jag får spela cupen på lördag, för den vill jag ju inte missa!

Får väl vänta och se hur det känns imorrn, nu ska jag lägga mej och se lite simpsons med min älskling :)
Hoppas eran "Lill lördag" har varit bra, för det har miiiiiin =9



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0