JULKLAPPAR OCH ÖNSKELISTOR

Efter att jag hade ätit upp min bakelse som jag fick av pappa igår så somnade jag direkt sockekicken hade lagt sig, vaknade av att pappa ropade att det var man, jag somnade om direkt, jag ville verkligen inte gå upp, helt slut! Men tillslut så fick sig jag och Marcus upp ur sängen :) Hemmagjorde pizza var dagens middag, jag var så trött så det var inte ens gott, men efter jag hade fått i mej en halv så piggnade jag till :) Efter maten så tog jag en låång dusch och sminkade till mej lite :)

Nu ska jag och Marcus ut med bilen en sväng, förbi konsum och köpa nått gott till kvällen, blir att fara till Jocke senare och se Idol, hoppas jag =] Haha, typ bara jag som gillar att se det :)
Marcus skulle få sina presenter också, hah blir spännande :) Jag köpte förresten några julklappar idag! Hann gå en sväng efter vi hade varit på Max och ätit, eftersom att jag skulle åka med Linnea hem :) Så jag gjorde bort köpten till min syster och till Marcus syster, jag tror nog att dom blir nöjda :) Sen har jag hunnit skriva min "Önskelista", hah mina päron ska och julhandla imorrn så ja var tvungen :)


 Ha en trevlig fredagkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0