TIDEN GÅR FORT

Nu ligger jag med min älskling i sängen, han pluggar och jag sitter vid datorn, jag borde också göra en läxa som vi hade till förra måndagen men jag orkar inte! Jag är alldeles för tung i huvet för att orka börja läsa om kinesisk religion, inte alls peppad!
Ikväll har vi fikat en massa gosaker :] Marcus mamma tog fram lussebullar, biskvier och chokladrutor, hur gott som helst! Speciellt biskvierna :) Sen har jag hunnit äta både popcorn och godis också, så jag är hyffsat mätt :)
Blir nog att sova snart, kanske se nått serie eller nått först :) Får sova lite extra imorrn, vi ska ta bilen till skolan, blir perfekt :)



I dag firar jag och Marcus 1 år och 2 månader tsm :) Det har varit helt underbart älskling, och jag vet att det kommer att bli fler! Jag älskar dej så mycket! ♥

 Jag älskar dej min sötrumpa, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0