NYVAKEN OCH PIGG

Godmorgon alla pigga och krya! Och alla andra för den delen.

Haha, satan så kul jag hade igår, tack alla som var med! Började hemma hos Macke där vi lyssnade på musik, spelade GH osv. Sedan drog jag och Emelie iväg till Älvsbacka till Johans tjej Amanda. Träffade lite nytt folk, hur trevliga som helst. Tack för att vi fick komma! Sen drog alla iväg till Balzac. Inte så mycket folk från början men det var många som man kände. Hur kul som helst. Men där sprang vi runt och roade oss. Haha, jag känner mig faktiskt lite dum för en sak som jag och Emelie gjorde, men så grymt kul det var, hah. Även om kvällen inte slutade så bra så hade jag hur kul som helst.

Somnade med kläderna på så det känns skönt att slippa klä på sig, haha (A) Sen har jag jätte ont i vänster foten, vet inte alls vad jag har gjort, är även grymt hungrig eftersom att jag inte fick i mig någon mat igår innan jag somnade, så nu ska jag nog gå ner och äta. Skulle även va skönt med en dusch. Ikväll blir det att bara ta det lungt och njuta av livet! Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0