KRÄFTFISKE

När jag kom hem från stan så har jag hunnit vara ute och åka inlines. Det är så grymt skönt att bara åka och lyssna på musik! Sen ger det ju bra träning också, kommer garanterat att ha träningvärk i rumpan imorrn. Men det är ju bara bra.

Nu ska jag och min älskling se simpsons filmen, sen blir det nog att försöka sova ganska tidigt. Har rätt mycket att göra imorgon. Vi ska visst baka och göra smörgåstårta. Vi ska nämligen fiska kräftor imorgon och då måste man ju bjuda på något gott till de som ska komma! Vi får se vad vi hittar på, om ni har något bra recept på någon efterrätt så är det bara att tipsa!



Ska försöka hinna ta mig ut på mina inlines imorgon också, eller så blir det att fara ut och springa en sväng. Om mina benhinnor pallar det vill säga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0