RABARBERPAJ

Vaknade imorse vid 11 tiden. Lämnade Macke i sängen så att han skulle få sova lite till eftersom att han såg en film igår som räckte typ hela natten. Väckte min syrra för att vi skulle ut med hunden, så vi drog på oss inlines. Det är mycket roligare än att gå. Mina var dessvärre genomblöta eftersom att de har stått ute i regnet. Men jag åkte ändå. Efter det så så bakade vi scones tillfrukost och gjorde även två pajer. En rabarberpaj och en hallonpaj. Hann inte smaka dom men jag tror dom blev goda. Vid halv 3 så tog jag och Marcus bussen in till stan. Hann in på Swedbank för att fråga om vart man skulle växla pengar och sen till polisstationen för att hämta min bejbs pass men dom hade visst inte öppet. Tog sen bussen till Stackgrönnan och nu sitter jag här. Vi får se vad som händer ikväll, men just nu väntar vi på mat! Hade tänkt fara ut och äta men det kanske blir imorgon istället, vi får se.



Matchen igår gick förresten bra, det blev 1-1 mot Sunnanå. Riktigt kul att spela en match lite då och då, men jobbigt var det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0