LÖRDAG

Jag känner mig rätt rastlös ikväll kan jag lova. Marcus är på fest med sitt team på Comhem. De vann en julmiddag. Jag jobbar imorgon så jag är chaffis. Jag har även jobbat idag från 10-2. Sen så blev det att fara hem till Marcus. Där somnade jag i soffan framför en julfilm som gick på 5:an. Efter middagen så åkte jag iväg och skjutsade Marcus till Nordanå där dom skulle äta. Nu har jag även hunnit träna, duscha och fräschat till mig lite. Tryckt i mig en halv B&J har jag också gjort, som min älskling hade köpt till mig!

Nu blir det väl att se om det finns nått spännande på tv att se, kommer säkert att somna i soffan igen, skulle inte alls förvåna mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0