GOD MORGON

Godmorgon mina kära läsare!

Jag ligger i sängen och har just vaknat. Eller jag vaknade vid halv 9 och kände mig pigg. Så jag slog på tv:n och såg lite "Vakna med The Voice". Efter det så kände jag att jag inte alls var pigg. Så jag somnade om igen. Och vaknade nu. Jag behövde verkligen ca 12 timmar sömn. Hur skönt som helst! Jag känner mig inte frisk däremot. Har riktigt ont i huvet och nacken och kroppen känns slö. Ska upp och äta och se om jag har feber.

Någon som har nått förslag på vad man kan göra om man är sjuk? Jag vill ju bara ta det lungt så att jag ska bli frisk så fort som möjligt. Men jag blir så lätt uttråkad! Så nån som vet nått jag kan göra så att jag håller mig sysselsatt? Jag skulle kunna måla en tavla för det har jag funderat på att göra nu under en tid, eftersom att jag vill ha nån snygg till mitt rum. Men jag tror det blir för jobbigt för nacken och huvudet. Men har ni något/några förslag?

En sak som måste fixas ikväll är att klippa min pappa. Han är nämligen med i en revy och premiären är på fredag! Så han måste snyggas till lite. Sen kom kan hem igår efter att ha varit och tränat inför revyn och sa: Det håller emot att fråga dej Victoria, men kan du sminka mig inför revyn? Hah, jag förstår att det höll emot att fråga, jag tror verkligen inte att han gillar att bli sminkad. Men visst, det ska jag fixa! Han ska bli så snygg så! Jag längtar tills på fredag, jag ska nämligen och se premiären, det ska bli spännande. Jag hoppas bara att det går riktigt bra för dom! Det kommer då många, eftersom att det nästan var slutsålt. Eller, det var slutsålt men jag tror dom fixade dit några extra stolar så det finns några platser kvar. Revyn heter "Schvammel från kammen" och ni som inte förstår bondska så bra ska nog inte se den, hah, men det ska bli spännande! 

Nu ska jag upp och få lite mat i magen och kolla min feber! Ha en bra dag!




Kommentarer
Postat av: NIKI

okeej :P ussh krya på dig gumman

2009-02-03 @ 12:22:44
URL: http://niczue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0