MOROT + ÄPPLE

Jag har legat och dragit mig rätt länge i sängen. Jag lyckades somna om där vid halv 10. Helt utslagen! Eftersom att Marcus har kunnat sova hela natten så var han ju vaken vid 11. Men som tur var lät han mig sova ett tag till. Där vid halv 1 så väckte han mig. Hade han inte gjort det hade jag nog sovit än, men han tyckte den var dags för mig att ta sig upp eftersom att jag måste kunna somna någon gång ikväll också!

Nu har jag få fått mig en dusch, en lång dusch! Blev en inpackning av håret också. Känns riktigt skönt att få fräscha upp sig lite. Man känner sig ju inte som bäst när man har svättats ut febern en hel natt! Huvva!

Har fått i mig lite mat också, det bleen mini pizza igen! Eftersom att alla är sjuka som sagt så orkar ingen handla. Men som tur var köpte jag två igår så jag hade en kvar. Jag som var sugen på något lite nyttigt till pizzan blev besviken. Ingen sallad eller nått! Det enda som fanns var morötter. Jag gillar inte det. För jobbigt att äta sen smakar det konstigt. Men då kom jag på, om jag river morötterna så dom blir saftiga och även river i lite äpple så borde det ju gå. Absolut! Hur gott som helst! Både saftigt och äpplet gör smaken lite syrligare. Så testa om ni är less på bara morötter! Men tänkt på att riva i äpplet sist just när du ska äta, för ni alla vet ju att äpplen lätt blir bruna. Blev lite nyttigare än att bara äta en pizza iallfall.




Nu har min älskling varit och handlat åt oss, tur han är här! Nu står han och diskar bort också, jag måste gå och försöka hjälpa honom lite :) Men först måste inpackningen ut!

Kommentarer
Postat av: anna

SV: Alla förtjänar att bli veckans blogg, jag tar fram en blogg jag gillar speciellt sen så får alla som är nominerade en till chans. Skillnaden är då att andra får rösta på den som dom tycker förtjänar det. det låter komplicerat men det är super enkelt ! jag kommer skriva ut alla som tävlar ikväll ! sen är det bara att länka och be folk att rösta !! ha en super dag

2009-02-04 @ 15:17:58
URL: http://annaelisabethlinde.blogg.se/
Postat av: BAACKONTRACK

sv: stackare :/ krya på dig!

2009-02-04 @ 15:19:21
URL: http://baackontrack.blogg.se/
Postat av: Anonym

fin blogg!

kika gärna in på min blogg & skriv en gullig kommentar! :)

fin profilbild oxå! :)

2009-02-04 @ 15:29:15
URL: http://cuitelinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0