BAJSHUMOR PÅ MSN



JohannaSandström säger:
Bajsvictoria, bajsvictoria, bajsvictoria

Victoria - Marcus säger:
Jag har inte varit på någon bajsfarm, hahah

JohannaSandström säger:
Säkert :O Har du aldrig varit inne på toan när pappa har varit där :] hihihihihih

Victoria - Marcus säger:
hahahah så ond du är! :P

Victoria - Marcus säger:
men det är mer en bajsfabrik

JohannaSandström säger:
jaha okej, fel av mig :D

Victoria - Marcus säger:
 har inte varit på någon bajsfarm där dom föder upp bajskorvar

Victoria - Marcus säger:
tänk om det fanns en sån

Victoria - Marcus säger:
där man födde upp små bajskorvar

Victoria - Marcus säger:
som blev större och större hahahah

JohannaSandström säger:
Hahhaha alltså din fantasi XD

Victoria - Marcus säger:
hahah jag sitter och skrattar åt mig själv nu hahah

JohannaSandström säger:
haha jag skrattar åt dig XD



Haha, det här fick mig på bättre humör, ta det inte så seriöst bara, hah såhär blev det bara för att min syrra har varit på en kossfarm idag hahahha oj kramp i magen hah

Nu måste jag börja packa lite kläder, sen hockeydags! Puss på alla med lika dålig humor som mig själv!

Kommentarer
Postat av: -- MiSCHA

Jo bara bra här :-)

2009-02-12 @ 18:28:43
URL: http://mischaellas.blogg.se/
Postat av: Linda

Vad bra! :)

Jo sådär lite stressad inför mitt NO-prov imorgon :/

WISH ME GOOD-LUCK! =)

2009-02-12 @ 20:31:23
URL: http://stylebyrashid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0