JAG SÄGER FÖRLÅT

Vaknade imorse av ångest, jag tänkte, jag ska aldrig dricka igen. De senaste gångerna jag har gjort det har allt bara blivit ett helvete efteråt. Samma sak den här gången. Det första jag gjorde var att skicka sms till några som jag var tvungen att säga förlåt till eftersom att jag var lite arg och överkänslig igår. Jag gjorde det och jag fick tillbaka att det var lugnt, tur det iallafall. Sen så hade jag ju kvar att säga förlåt till en till, en som jag bryr mig så grymt mycket om. Vem som helst får va arg på mig, men inte han. Men det är han tyvärr. Jag har gjort några misstag, och han har förlåtit mig, och tvärtom. Men jag vet inte hur det blir nu, jag kanske har gjort för många, jag hoppas inte det. Förlåt Älskling!

Det här som jag trodde skulle bli en sån bra dag verkar inte bli det, jag tror jag ska gå och se hockeyn iallafall så att jag får nått annat att tänka på.

Hoj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0