JOBBAT HÅRT

Jag somnade ganska snabbt igår faktiskt, men jag var valdigt trött också. Vaknade av att min hals gjorde ont och det hade verkligen inte blivit bättre. Men jag tog mig upp iallafall och  lyckades hinna med bussen. Har gått riktigt bra att måla också, vi har hunnit taket och karmar och massor! Det går fort, jag hoppas bara att tapetseringen kommer att gå lika bra.Vi slutade vid 3,for in till stan, sen blev jag upphämtad av Marcus. Var förbi en massa möbelaffärer för att hinna en liten vit vägghylla. Det fanns ingenstans! Så vi gav upp och for och köpte chips istället.

Nu har vi just kommit hem, jag ska spela GH en gång sen duschen! Ikväll blir det att fixa i Mackes rum lite, sen film troligtvis. Fast först ska jag bänka mig kl 8 och se Top Model!

Ha en trevlig kväll, puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0