PIGG OCH GLAD

Godmorgon!

Jag har nog aldrig känt mig såhär utvilad! Somnade vid halv 12 igår och vaknade kl 10. Känns så skönt att äntligen få sova lite fler timmar än vanligt. Har gått upp halv 6 -6 dom senaste dagarna, och det tar på kroppen känner jag.

Det blir då en kort skoldag idag iallafall. Jag börjar halv 1 och slutar 10 i två. Sen blir det halv 3 bussen hem. Så skönt! När jag kommer hem vet jag inte vad jag ska göra egentligen, om jag orkar så kanske jag ska försöka fortsätta på mitt samhälls ekonomi arbete. Så jag får det gjort nångång. Annars blir det väl att bara ta det lungt framför tv:n, det är inte helt fel det heller!
Jag har inte bestämt mig än om jag ska träna ikväll eller inte. Hostan igår kväll var inte rolig alls, jag hostade så att jag började må illa! Så jag kanske bara far på löpningen och går istället. Så jag får röra på mig lite. Eftersom att jag är rädd att om jag tar ut mig för mycket kommer jag inte att få sova för att jag kommer att hosta så mycket. Jag tror jag gör så, blir att gå. Det känns så jävligt att missa så många träningar! Sen så tappar man så mycket av att vara sjuk. Men så kan det gå, det är bara att börja jobba igen när man kommer tillbaka.

Nu är det ju snart helg. Imorgon kommer vi att fira Jocke, jag, Emelie och Marcus. Han fyllde ju år i måndags. Så det ska bli trevligt. Sen blir det även att gå på stan imorgon efter jag har slutat. Jag ska försöka låna bilen så att jag kan fara hem när jag vill. Jag måste nog ändå vänta på Marcus och han slutar halv 4. Men jag ska iallafall in på Cubus och kolla om jag hittar nått snyggt som verkar hållbart för mina 400 kr. Annars blir det nog att köpa några bh:ar. Det är alltid bra att ha!

Men nu ska jag äta, och sen går bussen om några minuter. Jag hoppas ni får en bra dag, Puss!



 

Hittade den här på Cubus hemsida. Det var ganska snyg faktiskt, och jag skulle vilja ha nått liknande till sommaren. Kanske ska slå till?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0