SÖNDAG IGEN?

Jaha, då var det söndag igen då. Är det bara jag eller går helgerna skrämmande fort?

Igår så blev det att jag och min älskling såg lite Scrubs. Säsong 8 faktiskt. Den är lika bra som de andra säsongerna. Men jag gillar inte att JD har skägg! Inte snyggt alls. Han ser ut som en uteliggare.
Jag hade också köpt en tidning så jag satt och myste med den ett tag. Sen senare så skulle vi se en film, men jag var så trött så jag somnade efter halva. Hade jätte ont i halsen igår också, jag förstår inte varför allt ska komma på kvällen! Men nu var det nästan borta när jag vaknade. Tur de, jag ska nämligen iväg och träna nu klockan 12. Ska bli skönt att få röra lite på sig så man vaknar till!

Så nu ska jag äta klart, sen dra mig iväg! Ha en bra söndag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0