TORSDAG

Jag håller på att frysa ihjäl!
I bussen på vägen hem var det så grymt kallt! Ingen värme alls! Vad är det egentligen? Ska man behöva sitta och frysa i ca 1 timme, det är inte bra alls. Nu får jag inte igen värmen i kroppen, sitter i soffan med en filt, massa kläder och en halsduk. Skulle sitta med vantar men då går det inte skriva. Jag hoppas pappa kommer hem snart så att han kan elda, blir lite varmare iallfall.
När jag vaknade imorse så kände jag med riktigt risig. Värsta morgonen hitills då det gäller förkylningen. Hostade och snöt mig hela tiden. Det kittlades i halsen så att tårarna började rinna. Jag hade tänkt stanna hos Marcus och ta en senare buss hem direkt. Men jag lyckades ta mig till skolan. Nu kommer ja säkert att bli ännu mer förkyld eftersom att jag har frysit hela dagen! Men jag hoppas det går över snart så att jag kan börja träna. Trodde ja skulle kunna ikväll, men icke! Men jag ska inte klaga, Emelie hade det tydligen ännu värre.

Ikväll blir det istället för träning att fara och se min syrra spela DM match. Efter den så börjar min träning så jag ska bara stanna ett tag för det var tydligen nått viktigt dom skulle säga. Sen blir det nog hem och bara vila.
Fick veta idag på skolan att vi skulle ta med oss pass och 4 bilder som man får när man tar passkortet. Det var ju lite sent att säga det. Måste försöka fixa dom imorrn, ja hoppas jag får ha bilen då blir det lite lättare att hinna. Fixar jag inte det så får jag inte följa med till Ghana. Men det är nog lungt.

Nu ska jag snart se Top Model, sen blir det middag!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0