MONEY MONEY

Har inte haft tid att skriva idag alls! Vaknade halv 7, pigg och glad. Eller så inte. Men jag kände mig lite piggare än vanligt faktiskt. Halv 8 gick bussen in till stan, där hämtade Anton upp mig. Vi for till Morö Backe för att fortsätta att tapetsera. Hela dagen har gått riktigt bra faktisk. Ni vet, så bra så att man bara väntar på att nått riktigt dåligt ska hända. Men det gjorde det inte! Så jag hann riktigt mycket idag.
Efter lunchen så kom dom vi var oss hem. Då sa Mats att dom hade en överraskning till jag och Anton. Han går in på kontoret och hämtar något. Sen när han kommer ut så håller han 300 kr i varsin hand!  Så vi fick alltså 300 kr var. Hur glad blev man inte då. Vi brukar inte få betalt för de jobb vi gör. Eller alltså det går till skolan, pengarna skolan får nu för det vi gör går till vårt Ghana projekt. Men bara för att han tyckte att vi var så duktiga så fick vi lite pengar för oss själva. CASH IS KING! Eller hur Emelie? Bara Emelie kommer att fatta det där men, hah!



Så nu är jag lite rikare, det satt fint eftersom att det troligtvis blir fest i helgen!


Just nu sitter jag och har ny duschat och ny ätit. Väntar på att mitt hår ska torka så att jag kan våffla det. Eftersom att jag har haft mitt hår uppsatt de senaste månaderna så har det växt väldigt fort och det har blivit mycket tjockare! Så jag kände att det var dags för att fixa till det lite. Sen ska jag på hockey ikväll också, så jag måste skynda mig! Skriver sen!


Kommentarer
Postat av: ilaf

tack så mycket :) nice blogg!

2009-01-27 @ 18:45:11
URL: http://ilaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0