SNART 19

Har varit dålig på att skriva, jag vet, men jag har haft fullt upp, sen inte varit på sugen på att sitta vid datorn heller.
Igår så var vi i stan på eddahallen och spelade Sunnanå cupen. Gick väl inte sådär jätte bra. Vi förlorade båda matcherna. Första mot Sörböle med 3-1, andra mot Morön med 3-0 tror jag. Tur jag inte spelade så mycket för jag var verkligen hur trött som helst. Eftersom att man har vänt om dygnet rätt rejält så hade jag inte kunnat sova nått på natten, fy fan, helt slut i kroppen.


När vi kom hem så slängde jag i mig en massa kebab, hur gott som helst! Efter maten ringde Emelie och frågade om vi
ville komma och se film. Så dom kom förbi oss, sen tog vi bilen till kiosken, köpte lite godis och chips och dipp! Besökte även OK för att hyra en film då, vi hittade en som hette Another gay movie, jag vet inte vad jag ska säga om den, ingen tyckte då att det var nått att se. På baksidan av fimen stog det att den var en film som likande American Pie, lika rolig osv, men usch, det ända som den handlade om var killar som knullade varandra, och alla i filmen var homosexuella. Ingen emot homosexuella men det var inte så kul att se massa killar knulla. Konstigt att dom ens får hyra ut den, det var ju tamefan som en porrfilm, hah! Så om ni gillar sånt, hyr den, om ni inte gör det, så hyr den verkligen inte!

Idag så blev det en tidigmorgon, eller halv 12, kanske inte så tidigt, men det kändes så, Vi skulle nämligen till Risliden, tro det eller ej, såg en revy, den var riktigt bra, men det brukar vara bättre, så lite besviken är jag. Den höll på o ca 3 timmar, den började kl 3 och slutade kvart i 6, så vi hade brottom hem eftersom att vi ville se hockeyn också! Var hemma ca kvart i sju, slängde i oss mat sen for vi och såg hockeyn. Som dom vann också! Grymt bra!
Har hunnit vara förbi hos Jocke för att se hans nya tv, en 40 tum, det var riktigt snygg. Fick lite fika där, men jag orkade inte för jag var så mätt, så jag nöjde mig med ett vattenglas med massa is!
Ligger i sängen nu brevis Marcus som är så utråkad, och arg för att han har sett alla Scrubs avsnitt som går på tv nu, så jag tror jag ska underhålla min älskling lite, kittla han eller nått, då brukar han lugna ner sig efter ett tag, hah :)

Förresten, jag fyller år på onsdag! Känns konstigt, fyllde ju nyss 18 :)




Kommentarer
Postat av: nyrakad

tack för kittlingen =) ja är lugn som en filbunke atm, (förklarade nyss för V vad atm stod för)

nu ska vi kolla skor, eftersom du fyller år =D

grattis i förskott puss =) älskling =)

2009-01-06 @ 00:09:45
Postat av: Josefin

håller me den är ingen höjdare den där filmen :O

2009-01-07 @ 01:12:14
URL: http://jj90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0