MYSKVÄLL

Åh, jag är så sugen på glass! Jag hoppas verkligen vi drar in till stan så jag kan få köpa en Ben and Jerry`s! Vi ska ju mysa med film ikväll, så det skulle va gott med glass och kanske lite mörk choklad? Jag vet, jag är en godisgris, men jag drar faktiskt till Ghana och är borta i 3 veckor och där känns det inte som om att det kommer att bli så mycket sött, hah! Men däremot massor med frukter, mums!

Jag har hunnit träna lite, ca 1 timme. Skönt, eftersom att jag skippade träningen så satt jag mig på cykeln ett tag och sedan blev det mage, rygg, rympa och lite annat. Imorrn blir det att fara hem till Burträsk igen och börja planera. Mycket som ska göras som sagt. Jag tror att det kommer att bli svinkul! Men seriöst, 3 veckor! Förstår ni hur länge det är? Jag vet att jag kommer att sakna ihjäl mig. Men jag hoppas det ska gå bra, en sak vet jag iallfall. Vi är i Ghana när det är som varmast, vi ska vara där i tre veckor..Vet ni vad jag försöker komma fram till? Jag kommer att bli gode brun! Hah, yes! Love it!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0