SÖNDAG

Då var man mätt och belåten ännu en gång! Riktigt god middag som bestod av kyckling och stekt potatis. Det känns konstigt att det är dags för skola igen. Dels för att vi har haft en lite längre helg än vanligt och dels för att vi knappt är i skolan längre. Vi går måndagar. Sen har vi APU tisdag och onsdag. Torsdagar är vi lediga och det låter som om att vi även är det på fredagar. Men imorrn är det dags igen. Ska fråga om jag kan få ta bilen imorgon. Skulle va skönt, vet inte hur länge jag måste vara kvar. Har en sak att måla inom målerikursen.

Rätt slö dag idag. Har städat lite sen inte mkt mer. Sett lite tv. Har som sagt nyss ätit middag och senare ska jag nog ta mig ut och springa en sväng. Ikväll blir det nog bara mys med Macke. Eller så kanske vi hör med Emelie och Jocke om dom vill hitta på nått!

Vad händer hos er denna söndagkväll?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0