MÅNDAG

Godmorgon!

Har nyss vaknat! Jag som hade tänkt ta mig upp lite tidigare idag så att jag kan somna ikväll, men icket!
Blir iallafall att köra in till stan och fixa lite saker. Sen ikväll får vi se vad som händer.

Känner att jag har rätt så slö vecka i veckan. Ledig idag som sagt. Imorrn jobbar jag 08.55-18.00. Sen ons, tors så jobbar jag 16.00-20.00. Ledig på fredag! Fast jobbar helgen iof, men bara 4 timmarspass så det är ganska lungt.

Måste bara säga att det är halvjobbigt att man vaknar när det börjar bli mörkt igen.. jag missar som allt dagsljus, kanske därför jag känner mig lite deppig? Who knows.

Men nu måste jag fixa till mig lite sen drar jag iväg till stan! Ha en bra dag!



Ska nog gå och kika om Sandra jobbar idag, saknar den tjejen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0