TISDAG

Det är så svårt! Det vi håller på att lära oss nu alltså. Det känns som om att jag aldrig kommer att kunna lära mig det här. Men så kändes det när vi skulle lära oss forma också. Fast då hade jag lärt mig mycket mer efter 2 dagar än vad jag har gjort nu. Fick iallafall testa ta ett samtal idag, det går ju bra att prata men jag förstår inte hur jag ska hjälpa kunden när vi inte ens kan programmet. Fast det löser sig säkert.

Jag slutade iallfall 5 idag och från kvart över 5 till nu har jag försökt få datorn att funka. Eller den funkar men det tar en evighet tills den går som den ska. Men nu ska den väl rulla på som vanligt hoppas jag.

Nu väntar jag på mat sen ska jag se Emsam mamma söker. Avsnittet från i söndag. Senare ikväll så ska jag träna, drar iväg på afro! Det ska bli härligt!

Ha en bra kväll! Och fortsätt tipsa om bloggar!



Take me back!


Kommentarer
Postat av: Simone

Min lilla fotoblogg:)

2009-11-10 @ 20:56:24
URL: http://morkerrum.blogspot.com
Postat av: tjohej vad det går mellan pattar & lår.

sv: tack själv! :*

2009-11-11 @ 13:51:25
URL: http://joonnaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0