VAD ÖNSKAR NI ER?

Varför är jag så dålig på att blogga? Har ingen insperation just nu och det enda jag gör är typ att jobba. Jag längtar tills jag får mig lön för just nu har jag inte alls mycket att leva på. Och pengarna jag har måste jag spara för att kunna köpa julklappar.

Jag har ingen aning om vad jag vill ha i julklapp. Kanske en egen kamera? Jag orkar aldrig ta kort med den vi har för korten blir inte bra. Kanske pengar till att få fixa naglarna? Mina är inte alls mycket att hurra för. Ja, det vill jag ha. Men på ett sätt vill jag inte ha något alls, jag börjar känna att det är jobbigt att få massa presenter från mina föräldrar, dom behöver säkert pengarna till något annat. Sen tycker jag att det är roligare att ge bort presenter.

Men det jag tänkte fråga, vad önskar ni er i julklapp?



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0