DET ÄR ONSDAG IDAG VA?

Då for Marcus till jobbet. Och jag har inget att göra! Har absolut ingen aning om vad jag ska hitta på idag. Han jobbat till 9 ikväll också. Det enda jag vet är att jag ska ut och spraya på färg på hans fälgar, haha. Jag är sugen på att fara in till stan och kika men då kommer det bara att gå massa pengar och sen så orkar jag inte sminka mig heller. Träna skulle jag kunna göra men jag kände inte riktigt för det just nu.

Det blir väl att se på tv gissar jag. Jag skulle ha haft mig en bil så att jag kunde ta mig till typ Ica maxi och köpa nått gott. Men jag har ju som sagt ingen bil.

Någon som har nått förslag på vad jag kan göra idag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0