FREDAG

Godmorgon alla fina läsare!

Äntligen fredag! Nog för att jag är ledig varje dag men det är något speciellt med fredagar, jag är alltid på mycket bättre humör på fredagar, I dont know why?

Ligger fortfarande i sängen. Har hunnit ringa vårdcentralen och även badhuset för att boka en solning. Ska sola och simma idag tänkte jag. Jag ska iväg till vårdcentralen för att kolla upp om jag har influensaviruset i kroppen, eftersom att det kan komma tillbaka. Jag mår prima, men det kan ju vara bra att kolla eftersom att om jag hade det så kanske jag smittar andra, och det är ju inte så bra.

Annars så blir det en lugn dag. Vad ska ni göra idag?

Och kommentera mera! Det är så mycket roligare att skriva då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0