LÄNGTAR TILL HELGEN

Åh, jag längtar till helgen! På fredagen så blir det att vara i stan hela dagen för att fira min mamma och min syster. Jag och pappa har fixat lite överraskningar åt dem. Sen på kvällen blir det Olles för att äta. Jag hoppas att min älskling får ledigt så att han kan vara med och äta. Lördag så blir det att fara och se hockeyn, jag hoppas verkligen att dom vinner när jag äntligen har tagit mig dit. På söndag blir det tårta och godsaker för att fira dem igen. Sen kommer det nog lite folk och hälsar på också. Kommer att bli riktigt roligt tror jag! Sen ska jag försöka hinna sätta i Emelies löshår. Om det har kommit.

Imorgon så ska jag, Emelie och Sandra på stan och kika om lite Halloween kläder. Måste ringa till Sandra kom ja på nu. Sen blir det säkert fika. Sen är Marcus ledig också så det är ju jätte kul!

Och ikväll är det Afrodans, Desperate Housewives och Christine. Har bara saker att se fram emot ikväll, känns bra! Sen hoppas jag att Marcus sluta klockan 9 och inte 10 ikväll.

Ni får ha en bra kväll alla läsare!


Kommentarer
Postat av: Lowa

Måste bara fråga. men hur får du hela bloggen att vara större? asså, på bredden, för att tex kunna ha större bilder osv?

2009-10-21 @ 15:03:07
URL: http://musiklowa.blogg.se/
Postat av: my

visst var det dig och marcus + nån till jag såg utanför ck ikväll vid 8 tiden?! ;p

2009-10-22 @ 00:42:23
URL: http://m13.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0