ALL NIGHT LONG

Godmorgon!
Jag tog men friheten att sova lite längre eftersom att det är lördag :) Efter en hård natts festande så är man rätt trött, hah! Jag kom hem där vid halv 5 igår kanske, känner mej rätt tung och trög i huvet just nu, + att jag är grymt sugen på mat, blev ingen nattamat igår, hade inte tid, så min mage könns rätt så tom :)
Det var en konstig kväll, eller ja, kan inte berätta så många detaljer, men jag säger bara att det var mycket oväntat som hände.. Vi blev iaf inte långvariga i Btk, vi drog in till stan vid 10, sen Olles, men ingen var typ där, så vi gick på Balzac, inte mycket folk där heller, men vi stannade en stund, sen tvingade My med mej till Sjungande Dalen, ( hon bjöd mej på en Aqua Tini, så ja var snäll och följde med ), vi gick iaf i säkert en halvtimme innan vi var framme, sen hittade vi aldrig lägenheten, så vi gick säkert omkring i en halvtimme till, vi låg i snön, My höll på att bli överkörd osv, men tillslut kom vi fram, in i VÄRMEN! Det var riktigt kul där faktiskt, alla var så snälla, jag fick låna en tröja av han som bodde där, TACK så mycket säger jag bara, det var de bästa nån kunde ha gjort för mej just då, kanske ett par sockar hade suttit fint också, eftersom ja var sjöblöt om fötterna, hah :] Men det var roligt, att träffa lite nytt folk, och även kända ansikten :)
Sen var Tobbe så snäll att komma och hämta mej, eller oss, så vi tog oss hem tillslut iaf, efter många ringda samtal och lånade mobiler :P

Nu måste ja väcka Marcus så vi kan äta!
Skriver mer sen, men ikväll blir det nog lungt tror ja :)



 Emelie älskling, vad hände med "FULL MUTTER" ?


Kommentarer
Postat av: mysan

öj du följde med frivilligt ;)

2008-12-13 @ 17:27:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0