CHERRY PIE

Hur underbart som helst! Har bastat och duschat i säkert 2 timmar, det behövde jag verkligen! :) Hade en ansiktsmask som jag hade fått av Marcus, så det använde jag medans jag satt i bastun, så nu känns min hy riktigt fräsch! :)
Det är skönt att bara ta hand om sig själv ibland och bara få komma bort från allt en stund, även om det bara handlar om att basta själv, och lyssna på lite musik, jag tycker det är riktigt skönt, man får tid att tänka, eller så kan man skippa det, inte tänka, utan bara vara :) Så ett tips, ta en stund för er själva lite då och då, jag blir då på bättre humör av det :)

När ja kom upp så hade Eva, Matilda och Samme klätt julgranen, den blev riktigt fin, jag undrar när vi ska klä våran gran.. lär väl bli dagen innan julafton säkert :) Tror det blir en bra jul, men ja skulle vilja vara med Marcus på julafton också, jag vill ju va med när han öppnar presenterna, annars måste han ju göra det dagen efter, men det är som inte samma känsla :(
Nu ska jag gå ner med en julklapp att lägga under granen, till Marcus pappa, det är den enda jag har tagit hit än, så den får väl ligga där själv ett tag innan ja kommer med Marcus gigantiska paket som han ska få :]

Bjuder på ännu en låt, såg en bit av en film på tv nyss, hörde den här låten och kom på att den är riktigt grym!





Warrant - Cherry Pie




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0