DUKTIG FLICKA

Tråkigaste kvällen på länge säger jag bara!
Har legat i sängen sen 9 nu och gjort en massa läxor som jag har skjutit upp, jag vet att ja får skylla mej själv, hah :)
Men det känns bra att ha några bortgjorda så ja slipper sitta hela lovet men en massa uppgifter, nu har ja bara kvar att skriva lite till på projektarbetet, sen samhällsuppgiften, men det fick vi hur lång tid på oss som helst, och det behövs, för den var inte liten!
Har också kvar lite på religionen men den ska ja göra klart imorrn eller nått, för ja orkar verkligen inte nu :)

Jag har haft en riktig hjälpar dag idag, först följ Emelie och hjälp henne att hitta julklappar, sen for jag ju till farmor och hjälpte henne att städa. Hon kan verkligen aldrig uppskatta nått, eller hon tycker det är pinsamt för henne att vi hjälper henne, hon vill som klara sej själv, hon är så gullig, hah :)
Det första hon sa när vi kom dit var " Men jag trodde ni skulle komma imorrn, hade jag vetat att ni skulle komma idag hade jag ju dammsugat före", jag började då skratta, det var ju det vi va där för, att städa åt henne, aja hon är som hon är :) Sen ska hon alltid tvinga på mej fika även om jag nyss har ätit middag och är så mätt så ja håller på att spricka :P

När ja sen kom hem, så sa pappa att den som dammsugade hela övervåningen skulle få 50 kr :) Självklart nappade ja på de ;) men ja var så duktig och dammsugade nere i källaren och i trappen, och plockade bort massa saker som låg överallt :)


Gjort massa läxa också, så idag har ja varit duktig! Bra Victoria! :)
Nu ska ja belöna mej själv mer att se lite Scrubs :)


 En glad Victoria :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0