EN LÅNG LÖRDAG

Sitter i soffan hos Marcus och hör på när Robin och Marcus klagar på alla som bloggar, hah, lite kul, dom gör narr av blondinbella och alla andra större bloggare, roligt att lyssna på faktiskt, men dom gör narr av mej också, inte lika kul!

Vi har ju som sagt varit och bowlat, ja kom sist, men i andra omgången så kom jag faktist tvåa, nöjd över det iaf :) Sen så for vi till Ulla och Åke och åt mat, det blev en kebabtallrik för mej :) Nu vet vi inte vad vi ska göra, försöker få robin och macke att baka nått med mej, men det var dom inte så sugna på, dom slog just på Harry Potter som är på tv, så nu kommer dom att fastna i den!
Jag är rastlös, vill göra nått, typ bara fara på Olles och bara sitta och dricka lite och prata med folk, men för det första så är ju robin 91:a så han tar sig inte in, för det andra har jag inte pengar till det och för det tredje så har jag cup imorrn så jag ska nog inte dricka nått :) Eller så vill jag på bio eller nått, men det kostar ju också pengar!

Va faaan, jag vill ha Emelie här nu, hon är alltid rolig, hah, komsi Umla :)

Jag får nog hitta på nått själv, men iof, jag har ju lite godis som min älskling köpte till mej, det är ju nått iaf (A)



Jag är så glad att min darling har gjort en blogg hon också, gå in och läs vettja :)

Heavencanwait.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0