FOTBOLL

Har nyss varit på träning, och nu sitter jag och fikar. Jag var ovanligt slut på träningen idag, kanske det är all julmat som spökar? Eller bara det att man har sovit lite kanske, vem vet. Jag tog mig då igenom den iallafall.
Har även lämnat pengarna för plastpåsarna, mamma blev tvungen att köpa dom sista för det fanns verkligen inte som jag visste som ville köpa. Men nu är det äntligen över! Jag hoppas verkligen jag slipper sälja dom igen. Fick även veta att jag skulle spela på Sunnanåcupen den 5-6 jan. Så det var ju lite roligt iallafall.

Imorrn blir det att packa en massa. Ska till Marcus på kvällen så jag måste ha med mig kläder till nyårs, sen så har jag inventering på torsdag på Maxi med fotbollslaget. Usch! Men det ska nog gå fort tror jag, vi var ganska många som skulle dit.

Nu ska jag ta och duscha! Sen blir det lite GH, sen måste jag fixa lite med mobilen också :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0