FREDAGSLISTAN

HISSDISSHISSDISSHISSDISSHISSDISS

Idag har jag tänkt att dissa detta dåliga väder!
Jag menar, slask och helvete! Jag blir ju rent förbannad, vilka skor man än har så är man sjöblöt när man kommer in, det går inte att undvika! Jag har då inte tänkt att gå i stövlar heller, det känns inte riktigt rätt, hah :) Snön som håller på att smälta på vägarna så det blir spårigt är ju inte heller en höjdare, det är inte lätt att köra alls, en av mina kompisar körde nyligen av vägen, eller dom voltade med bilen! Och troligen för att det var spårigt och halkigt. Vet att det inte går att göra nått åt saken, det här är ju den svenska vintern, men jag dissar det ändå!

Dagen hiss bli "trevliga människor", eller snarare, "trevliga människor som ger snälla kommentarer" :)
Jag älskar när man får en snäll kommentar, kanske man har en ny tröjja, eller fixat håret lite extra, jag menar, det höjer verkligen humöret, man blir ju glad!
Idag när jag, Emelie och Linnea var inne på Statoil så stog jag där och skulle betala, sen stog det en kvinna brevid mej, helt plötsligt sa hon: Men så fina skor! Dom var ju jätte snygga!
Sen började hon fråga vart ja hade köpt dom osv :) Jag blev jätte glad, för jag tycker verkligen själv att dom är jätte snygga, mina favvis skor kan man säga =] Så tack för den snälla kommentaren! Själv har jag tänkt börja med att säga om jag tycker någon har en snygg tröjja, eller skor osv, gör det ni med! Ni kan göra en människa jätte glad :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0