JULKLAPPAR OCH WAYNES

Hjälp va stressad ja känner mej! Har inte mycket att göra egentligen men ändå, hah :) Ja ska slå in lite julklappar sen fixa klart Marcus julklapp :) Var på stan idag efter skolan med Josse, då kom hon på världen ide om vad ja skulle köpa till mina föräldrar, och det var dan smart, för ja hade ingen aning! Eftersom att dom inte läser min blogg kan ja säga vad det var.. Böcker! Köpte en jaktbok till pappa och en deckare till mamma, dom gillar att läsa så ja tror det blir perfekt! :) Sen så har ja köpt julklappen till Marcus mamma också, och till Marcus då :)
Vi var även och fikade på Waynes, tog en kladdkaka och en chailatte, beställde en liten men fick en mellan, hmm.. antingen så hörde han fel eller så var han bara snäll ;)

Nu väntar ja på att få äta lite, jag är grymt hungrig, skulle egentligen äta pannkaka men ja kände för nått annat så mamma gick på konsum och köpte rostbiff ist, och även grekisk sallad, fan va snäll hon är ibland :)
 
Nu är det mat! Skriver sen :)

 Jag vill ha sommar igen ju!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0