NORRAN.SE

Hann inte skriva imorse, blev lite stressad eftersom att både mitt hår och mina ögonfransar jävlades med mej! Mascaran klumpade sig hela tiden och det såg rent förjävligt ut, eller det var bara på det vänstra ögon, och det är alltid det som bli sämre, jag fattar inte varför, haha.. men efter att ha gjort om det några gånger så såg det väl okej ut :)
Sen skulle ja fixa håret och eftersom att jag har klippt mej så är håret mycket tunnare och uppklippt, så jag fick kämpa med att sätta upp det i en knut utan att det skulle se förjävligt ut, så allt tog lite längre tid än vanligt :)
Fick alltså välja mellan att blogga eller äta, och såklart blev det att äta, annars skulle jag aldrig ha klarat av morgonen :)

Var på skolan fär vid 10, satt upp nästan allt av väven, har kanske två våder kvar, tänkte göra det imorrn ;) Sen åt vi gooo lunch, första gången på grymt länge som maten är god på skolan, men det var för att det var pannkaka och det är alltid gott :)
Sen så hade vi samhälls, Janne våran lärare valde ut några som skulle bli intervjuade av Norran, och jag var en av dom, hah! Jag hatar att göra sånt, för jag säger ändå inget bra, men iaf så skulle vi prata om våran Ghana resa, om skolan vi ska bygga ut, så han frågade lite saker och sen togs det då ett kort på oss, men det gick bra, så snart kanske ni får se mej i Norran ;)


Nu ska jag städa mitt rum, ser förjääävligt ut, så vi hörs sen!



Slänger in lite bra musik ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0