TACK MAMMA

FAAN AIK, ni kan inte förlora mot Luleå! Jag blir bara förbannad av att se sånna matcher, hah! :)
Men som tur är så fick jag en tidig julklapp av mamma, vi var ju och såg hockeyn på ostens hus, där säljer dom smycken och lite annat smått och gott, jag hittade iaf ett jätte fint armband! Och jag brukar vanligtvis inte gilla armband, jag tycker det blir lite för mycket, men det här var ett enkelt, i silver, så jag fastande som för det, hoppas bara ja kommer att använda det, jag brukar alltid glömma att ta på mej ringar och armband för att ja tar av mej dom när jag ska sova :) Men jag ska försöka :) Nu vill jag bara ha en snygg silver ring som passar till armbandet :)

 Tack mamma!

Nu ligger jag och ser Desperate Housewives, men jag väntar mer på att Christine ska börja, hah, det är så grymt bra! På 5:an kl 10 eller 5 i 10, ni som vill se :)
Egentligen borde ja ligga och plugga NK, har prov på Fredag, ja ska försöka läsa lite innan jag ska sova, det var visst många sidor som skulle läsas, sen så måste ja plugga imorrn hos Marcus, det brukar va svårt att få tid till det men jag måste försöka, annars måste jag stress plugga på Torsdag, och det vill jag verkligen inte!

Snart är det helg, inte länge kvar, och imorrn måste jag försöka hitta några biljetter till Balzac, vet inte vars dom finns men, hah :) Sen även några julklappar som jag har kvar att fixa, men det blir nog bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0