HELGEN ÄR LÅNGT BORT

Har aldrig varit sådär sugen på grekisk sallad förut, och nu stinker ja lök ur käften, hah!
Men sånt får man ta :)

Vet att det kanske är tidigt att börja planera för helgen men jag måste göra det så jag har nått att se fram emot, planerna brukar däremot alltid ändras, hah! Som i helgen, det var tänkt att jag, Marcus, Jocke, Emelie, Malin och Johnny skulle vara hos Malin och se hockey och dricka lite :) Det slutade med att jag, Emelie, Jocke och Macke for på hockeyn i stan, drack lite där, sen for vi till Marcus och chillade med hans päron lite, hah, dom hade också fest :) Sen drog vi på Olles och var där hela kvällen, så man ska egentligen inte planera så mycket, men lite iaf :)
Så i helgen ser det ut som att jag, Emelie och My ska dra på Balzac, men det är nog rätt säkert att det blir så om vi hinner köpa förköp :) Sen kanske Olles också :) Lördag har ja inget planerat än, men det blir säkert bara lungt :) Ska nog vara med min älskling :]

Men de är långt kvar tills dess! Först ska måndagen ta slut, och ikväll är det träning som står på shemat, blir bra, jag måste försöka träna bort min träningsvärk, haha :) Nu måste ja börja fixa julklapparna!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0