JULBORD

Träningen avklarad! Och det gick bara bra :) Nu ligger jag i sängen och har ny duschat, grymt skönt!
Jag ringde och frågade Jörgen vars ja skulle vara imorrn, om vi skulle träffas på skebo före eller inte, då frågade han om ja ville följa med in till stan och äta julbord på lunchen! Tror ni jag blev glad? :D Så grymt jävla gott alltså :D Så det blir en lång lunch för mej imorrn :)
Efter Apun så ska jag nog och gymma med Jocke, blir nog att fara så fort som möjligt så vi hinner se hockeyn som börjar sju :) Ska bli skönt att gymma, och basta! Det är nog det bästa, och bubbelpolen då :]
Skulle vilja att Emelie följde med men hon hade feber idag, så vi får se om hon är pigg imorrn kanske :)

Känns som om att jag har alldeles för mycket tankar i mitt huvud just nu, men ja vet inte hur ja ska få ut det, sen är ju inte allt sånt som jag kan skriva här, tankarna bara snurrar i huvet, och speciellt när man ska sova, då kommer allt på en gång, det är tur man har vissa man kan prata med, men samtidigt så är det säkert svårt att förstå allt, och det känns som om att jag bara skjuter allt åt sidan och hoppas på att det ska bli bättre, att det ska försvinna.. och jag tror ja tänker fortsätta med det :)


aja, det är en dag imorgon också, så ja ska nog sova snart, eller ja ska se scrubs först :] Det börjar 11 bara så ni vet!

 Im lost in you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0