WORD

Jag är verkligen helt slut! Jag tror att ja skulle somna direkt om ja bara la mej ner och blundade, men ja känner inte att ja vill sova än, sen lever det om för mycket i vårat hus, speciellt i min systers rum som är just brevid, hon har då på tv:n och allt, och morsan går runt där uppe på den där förbannade golvet som knakar, hah :)
Den enda som är tyst är min pappa som ligger och sover :) Jag skulle vilja vara som han, när det gäller att sova iaf, eller när det gäller att somna ska ja kanske säga, för han snarkar som ett tok när han har somnat, men ja menar, han somnar direkt han lägger sig och blundar, han kan somna varsomhelst och närsomhelst bara han blundar och ligger/sitter ner :) Själv så kommer alla tankar när man ska försöka sova, det går som inte att stänga av, allt ska verkligen komma precis när man ska försöka sova, det är ju typ typiskt :P

 
Jag borde egentligen börja med religionsläxan som ska vara klar idag, som jag försökte göra igår men min jävla word hade gått ut! usch så arg jag var, eftersom att det var de nyaste så fick ja bara prova det i 60 dagar sen måste man köpa det, självklart hade det gått ut igår då! Jag var arg rätt länge, haha försökte få igång det utan att behöva köpa den där jävla koden, men icke! Tillslut gav ja upp, sen vet ja inte varför, men ja gick in på start och skulle kolla "alla program" , tror ni inte att där finns det gamla word! Och det funkar! Jag har alltså haft det på datorn hela tiden men inte märkt det :( Tur att jag är uppmärksam, jag var arg i onödan :(

Gash! Jag måste få se ett Gossip Girl avsnitt, känns som om att det var jätte längesen, ska kolla om det finns nått nytt att ladda hem, sen blir det nog att försöka sova,
Så Godnatt och Sovgott :)



I love it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0