ÖNSKELISTA

Jag vet vad ja önskar mej i julklapp nu :) Jag har några saker som ja behöver/vill ha :)

Det första är en boxarsäck med handskar. Eftersom att ja har börjat med boxercise och märkt att det är grymt bra träning och samtidigt jätte kul så vill ha ha nått som ja kan stå och slå på hemma när ja har lite att göra :)

Sen behöver jag en ny mobiltelefon, eftersom att min är just nu ihoptejpad så att den inte ska falla sönder, haha jag har tappat ner det ett antal gånger, och från höga höjder, så det står högt på min lista :) Vet dock inte vilken mobil ja vill ha, måste gå och titta lite, kanske imorrn :)

Jag skulle även behöva nått så att ja kan lyssna på musik när ja jobbar, har ja en mobil kan ja ju lyssna när ja vill, men ja vill inte ha med mej en ny mobil när ja jobbar, den kommer att bli ner målad direkt så.. en ny mp3, inget märkvärdigt, men bara nått som gå lyssna på :)

Sen tror ja inte det är så mycket mer, inte som ja har kommit på än, men det skulle väl vara pengar, det behöver man ju alltid, nått presentkort eller nått också kanske :)

Eftersom att ja fyller år två veckor efter julafton så måste ja ju ha kvar nått att önska mej till de =]


 En sån vill jag ha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0