SKA SNART IVÄG IGEN

Ah, boxercisen avklarad! Det var grymt kul den här gången, jag har som fastnat för det här nu tror ja, det är så härligt att bara slå! Speciellt om man är lite förbannad, man kan som slå ut sina aggresioner, och idag behövde jag verkligen det =]

Nu är jag hemma tvärt innan fotbollen börjar, eftersom att det är en timme mellan träningarna så kände jag att ja behövde nått att äta, så sitter och smaskar på en banan, och jag bokstavligt smaskar, haha jag kan inte äta en banan utan att smaska, jag tror att ja har fått det från pappa, men han är ännu värre, han smaskar vad han än äter :P

Jag hoppas verkligen att jag är helt slut ikväll, så att jag somna snabbt, sov inte mycket inatt. Fastande först i family guy, sen började jag prata med Linnea på msn där vid 1 kanske, sen skulle ja försöka somna, men va fan, det blåste ju massor ute, så det levde om, plus att det lät som att taket på huset skulle blåsas av, eller att ett träd skulle blåsa ner just i mitt rum :O
Haha, jag hoppas det slutar blåsa snart, och att det blir soool och fint väder :)

Nu måste jag fara, eller snart.. jag ska fixa lite things först :)


 
Dj Toad - Synd att du är så söt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0