TUFF TRÄNING

Hårdaste träningen hitills, var helt slut redan efter uppvärmingen och nu värker mina ben, haha :) Men kul var det, även fast jag det gick skit dåligt hela träningen, ja tror att eftersom att träningen är så sent är man mer inställd på att typ gå och lägga sig istället för att fara på träning, så det är lite synd :(

Nu ligger jag iallafall nyduschad och heelt sluut! Jag känner mej trött så ja hoppas att ja somnar tidigt, jag känner att jag har tappartmycket sömn i veckan :(
Jag tror att ja far till skolan imorrn ändå, kanske göra klart NK uppgiften som vi fick, så man slipper tänka på den :)


Nu ska ja kolla om det finns nått bra att se på tv :)
Hörs imorrn!


  I think I love it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0