40 KRONORS MACKOR = DYRA

Aahhh, hemma från skolan :) Hann inte äta lunch idag så jag köpte en macka från Ica Supermarket, men räkor och keso, det var grymt god! Jag var så hungrig så jag var villig att betala 40 KRONOR för en macka, och den var inte ens så stor, men den mättade min lilla mage iallafall :)

Nu sitter ja i soffan hemma, jag höll på att frysa ihjäl på bussen, visst borde dom då ha så varmt så man slipper frysa :(
Tur ja kom hem till ett varmt hus, pappa eldade så ja stog framför kaminen ett tag, det var skööönt :)

Sen blev ja sugen på en varm låååång dusch, men ja orkar inte eftersom att ja ha träning ikväll, och det blir så kallt att klä på sig sen efter man har duschat :P

Shemat ikväll ser ut så jag måste baka chokladbollar, som ja tror ja kommer att glömma bort, sen så har ja ju som sagt träning klockan 9, sen så blir det sängen, och ja tror ja ska vara hemma imorrn, eler vi får se, vi är ju "typ" lediga, för jag vet att ja ändå inte kommer att göra nått när vi har eget arbete, såå..

Nån som vill gå på stan med mej imorrn? =]



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0