FREDAGSLISTAN

Idag när jag satt på bussen på väg in till skolan började ja fundera på lite saker som jag har tänkt skriva om nu, jag har tänkt göra en lite fredagslista, en så kallad "Hissa och Dissa lista"..

FREDAGSLISTAN!


Jag satt där på bussen och började tänka på hur tur ja har som har fått så härliga klasskompisar, och då menar jag även byggarna, inte bara målarna :) Dom flesta har en sån grym humor och kan få en att skratta en även på den värsta måndagen! Jag tycker det är skönt att ha mest killar i klassen, eftersom att dom är så lättsamma, går man i en klass med nästan bara tjejer är det ju lätt att det bildas grupper osv, men killar verkar inte göra det lika lätt :) Så jag vill bara säga att jag tycker ni eller dom flesta, dom som jag känner bäst, ni är underbara, tack för att ni gör skolan lite roligare!

Sen började ja tänka på vintern,kylan,mörkret...gash, jag gillar det inte! Jag blir alltid så deprimerad på vintern, för att det är så mörkt hela tiden, mörkt när man vaknar, mörkt när man ska sova, mörkt nästan hela dagen, speciellt när man jobbar och börjar 7, då hinner man ju inte se ljuset på nästan hela dagen, för när man slutar där vid 4, är det mörkt igen! Sen alla dessa lager med kläder som man kommer att behöva bära snart! Jag är ju den där typen som intalar mej att det kanske andå inte är så kallt ute, även om jag ser att det är frost på bilen, så jag tar ALLTID för lite kläder på mej, men sen så tycker jag att vinterkläder är så tråkiga också :)


Men det finns hopp, snart är det jul,och det gör ändå det hela lite lättare! Det blir som en annan stämning då, mysiga ljus,och hus som är pyntade med massa ljusslingor osv, och det innebär även jullov,så då kan man ju sova tills det har blivit ljust ute, så det är iallafall nått :)


Nu sitter jag och äter godis =] Hann få med mej lite från staaan, sen har jag köpt biljetterna nu till Balzac om någon av mina brudar läser det här, det var tydligen inte så många kvar lät det som, men jag hade tur,så imorrn blir det fest! Hoppas vi ses :)

 Imorrn blir det drag Umla!


Kommentarer
Postat av: annaaaH

PAARTYY TOMORROW NIGHT!;)

-Jag höjer mitt glas och säger skål :D

2008-11-21 @ 15:37:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0