MAKEOVER OCH FILM

Igår så blev det att vi var hos Jocke och såg film :) Jag, Marcus, Emelie, Jocke, Malin och sen senare på kvällen dök Johnny upp också :) Vi såg först slutet på Stepbrothers, eftersom att Emelie och Jocke inte hade hunnit se hela, men det gjorde inte mej nått för att när jag och Marcus såg den så somnade ja efter halva filmen, så då fick ja se slutet iaf :) Sen såg vi en skräckfilm, Mirrors hette den. Den var väl bra, och Jocke den jäveln som redan hade sett filmen och som visste när allt skulle hända satt och skrämde mig hela tiden, men jag hade inte behövt hans hjälp, jag var rädd ändå :)
Vi hade dukat upp med massa gotta, chips, godis osv... så mätt var man då när kvällen var slut :)



 

Sen idag så har vi hunnit med en makeover, jag klippte och färgade Jockes hår, sen tvingade vi han att raka raka bort skägget :) Han blev leeen som en babyrumpa :)
Efter det så åt vi lite mat sen drog vi till Jocke igen och skulle se film. Den ena som vi började se minns jag inte ens vad den hette, men den var så dåligt så vi bytte till "The hottie or the nottie", men den var lika värdelös så det slutade med att vi såg Scrubs :) Men det duger, Scrubs är ju bra!
Nu ligger jag och Marcus i sägen och ser Sanningens Ögonblick, haha jag skulle då verkligen inte våga vara med där, eller kanske några frågor i början, man skulle ju få sig en liten slant iallafall :)


Godnatt och sovgott, för jag tror att vi ska sova snart :)


 Före

 Efter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0