FÖRVIRRAD MEN GLAD

Jag är inte trött alls! Borde sova nu.. eller ja brukar sova vid den här tiden.. men har väl att göra med att ja hade sovmorgon imorse :) Ska nog se lite Family guy, få sej ett gott skratt! Haha, det är så äckligt roligt så jag nästan kissar på mej, har aldrig gjort det, än iaf, mohaha

Men det är roligare om man är två, för då kan man se vad den andra skrattar åt, om man inte själv fattar det, så då kan man skratta ändå bara för att den andra skrattar? Ni fattar vad ja menar va..
Eller så kan man skratta tillsammans åt det som båda skrattar åt samtidigt.. you get the picture :)

Ett gott skratt förlänger livet... så vare va? :)

Imorrn ska jag gå på stan, måste hitta en present åt Marcus, har ingen aning vad ja ska köpa, hade en aning för ett tag sen, men jag ändrade mej, kände att det inte skulle funka.. sen måste nog Linnea få nått sött av mej, får se imorrn vad jag lyckas finna :)

 Linnea, när hon är på topp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0